Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Zasady bezpieczeństwa w Hotelu Monttis.
Informacja odnośnie zagrożenia Wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19)
Wirus SARS-CoV-2 przenosi się drogą kropelkową i może kolonizować i atakować:
- układ oddechowy – powodując w ciężkich przypadkach ostre atypowe zapalenie płuc oraz zespół ostrej niewydolności oddechowej;
- układ nerwowy – wywołując objawy neurologiczne, jak ból głowy, nudności, uczucie splątania, zaburzenia świadomości, a w ciężkich przypadkach choroby naczyniowo-mózgowe. układ pokarmowy – powodując między innymi biegunkę i wymioty. Badania wykazały obecność wirusa w kale;
- układ moczowy – wywołując powikłania takie jak ostre uszkodzenie nerek. Badania wykazały obecność wirusa w moczu pacjentów;
- układ krwionośny – przyczyniając się do ostrej niewydolności serca.
Infekcja wirusem jest niespecyficzna i może przebiegać bezobjawowo lub z łagodnymi objawami, a pierwotnym szlakiem zakażenia jest najczęściej układ oddechowy.
Uświadomienie sobie możliwych dróg transmisji zakażeń jest pierwszym krokiem do właściwego postępowania w celu uniknięcia infekcji.
Szanowni Państwo, Drodzy Goście,
W
związku z sytuacją epidemiczną w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo naszych
Gości na podstawie wytycznych Ministra Rozwoju i Głównego Inspektora
Sanitarnego wprowadziliśmy procedury, których celem jest zwiększenie
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zarówno Gości jak i pracowników (obsługi) w Hotelu
Monttis.
Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas regulacje
pozwolą na spełnienie Państwa oczekiwań w zakresie bezpieczeństwa, a pobyt w
naszym hotelu przebiegnie w zdrowiu i spokojnej atmosferze.
BEZPICZEŃSTWO W OBIEKCIE
Mając na uwadze zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie hotelu podjęte zostały działania:
- Przed wejściem na teren hotelu umieszczony jest dozownik z płynem do dezynfekcji rąk, dostępny dla gości. Przed wejściem na teren hotelu każdy z Gości zobowiązany jest każdorazowo do dezynfekcji rąk oraz założenia maseczki ochronnej.
- Dozowniki wraz z płynami do dezynfekcji rąk rozmieszczone zostały ponadto przy wejściu do wind na każdym piętrze, przy wejściu restauracji oraz przy wyjściu z toalet w ciągu korytarza.
- W recepcji zapewnia się możliwości zakupu maseczek ochronnych oraz płynów do dezynfekcji rąk.
- Wywieszone zostały w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcje prawidłowej dezynfekcji rąk, z którymi prosimy się zapoznać.
- Obsługa hotelu prowadzi na bieżąco dezynfekcję powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich oraz pomieszczeń toalet, windy.
- Pościel i ręczniki dostarczane są w reżimie sanitarnym.
- W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
- Lobby bar pozostaje do dyspozycji tylko dla Gości hotelowych.
- Wyłączone zostają z użytkowania (czasowo) pomieszczenia siłowni, gabinet kinezyterapii, sauna, gabinet masażu, sala rehabilitacji ruchowej, sala telewizyjna.
RECEPCJA
- Przy recepcji może znajdować się wyłącznie tylko jedna osoba.
- Wyznaczone zostały strefy na oczekiwanie na podejście do recepcji w razie kolejki. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi – 1,5 m.
- Recepcjoniści obsługują Gości w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach.
- Lada recepcyjna dezynfekowana jest każdorazowo po odejściu każdego Gościa.
- Przy stanowisku recepcyjnym dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk.
- Sugerujemy naszym Gościom używanie płynu do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej.
- Zachęcamy naszych Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Terminal płatniczy został zabezpieczony w folię ochronną i dezynfekowany jest po każdym użyciu.
POKOJE HOTELOWE
- Po każdym kliencie przeprowadza się rutynowe sprzątniecie pokoju i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki.
- We wszystkich pomieszczenia hotelowych przeprowadza się ozonowanie z użyciem profesjonalnego ozonatora-generator ozonu PRO-10G.
- Aby ograniczyć kontakt bezpośredni między pracownikami i Gośćmi – pokoje są sprzątane wyłącznie na życzenie Gości po zgłoszeniu takiej chęci w recepcji drogą telefoniczną pod numerem 50.
- Wszystkie czynności sprzątające są wykonywane pod nieobecności Gościa w pokoju.
- Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 16.00 w dniu przyjazdu do 11.00 w dniu wyjazdu.
- Pracownicy działu housekeepingu podczas sprzątania wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki ochronne na twarz.
- Zgodnie z wytycznymi GIS nie udostępniamy suszarek nadmuchowych.
RESTAURACJA
- Śniadania są wydawane w postaci Room serwisu.
- Pokoje hotelowe wyposażone są w czajniki bezprzewodowe, kawę i herbatę.
PRACOWNICY
- Wszyscy pracownicy hotelu (housekeepingu) zostali wyposażeni w niezbędny sprzęt ochronny, w tym niezbędne środki oraz wewnętrznie przeszkoleni do zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi COVID-19.
POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU PODEJRZENIA ZAKAŻENIA WIRUSOWEGO
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, należy niezwłocznie poinformować telefonicznie recepcję hotelu pod numerem 50.
- Bezwzględnie należy stosować się do zaleceń personelu recepcji – skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub PSSE Sucha Beskidzka ul. M. Konopnickiej 7 | 34-200 Sucha Beskidzka, telefon:
- 07:00-15:00
33 8767 130
33 8767-133
33 8767 134
33 8767 137 - poza godzinami pracy
510 855 280
572 340 411
ZAPRASZAMY!
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania do nas, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 33 874 25 84 lub mailowo pod adresem: hotel@monttis.com.pl.
Mamy nadzieję, że wszystkie środki bezpieczeństwa zminimalizują prawdopodobieństwo pojawienia się jakiekolwiek ryzyka, ponieważ naszym celem jest zdrowie i zadowolenie naszych Gości
Z wyrazami szacunku,
Dyrektor wraz z zespołem