Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA W HOTELU MONTTIS

Informacja odnośnie zagrożenia Wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19)

Wirus SARS-CoV-2  przenosi się drogą kropelkową i może kolonizować i atakować:

  • układ oddechowy – powodując w ciężkich przypadkach ostre atypowe zapalenie płuc oraz zespół ostrej niewydolności oddechowej;
  • układ nerwowy – wywołując objawy neurologiczne, jak ból głowy, nudności, uczucie splątania, zaburzenia świadomości, a w ciężkich przypadkach choroby naczyniowo-mózgowe. układ pokarmowy – powodując między innymi biegunkę i wymioty. Badania wykazały obecność wirusa w kale;
  • układ moczowy – wywołując powikłania takie jak ostre uszkodzenie nerek. Badania wykazały obecność wirusa w moczu pacjentów;
  • układ krwionośny – przyczyniając się do ostrej niewydolności serca.

Infekcja wirusem jest niespecyficzna i może przebiegać bezobjawowo lub z łagodnymi objawami, a pierwotnym szlakiem zakażenia jest najczęściej układ oddechowy.

Uświadomienie sobie możliwych dróg transmisji zakażeń jest pierwszym krokiem do właściwego postępowania w celu uniknięcia infekcji.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Goście,

 

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo naszych Gości na podstawie wytycznych Ministra Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego wprowadziliśmy procedury, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zarówno Gości jak i pracowników (obsługi) w Hotelu Monttis.

 

Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas regulacje pozwolą na spełnienie Państwa oczekiwań w zakresie bezpieczeństwa, a pobyt w naszym hotelu przebiegnie w zdrowiu i spokojnej atmosferze.

PANDEMIA WIRUSA COVID-19

Bezpieczeństwo w obiekcie

Mając na uwadze zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie hotelu podjęte zostały działania:

  • Przed wejściem na teren hotelu umieszczony jest dozownik z płynem do dezynfekcji rąk, dostępny dla gości. Przed wejściem na teren hotelu każdy z Gości zobowiązany jest każdorazowo do dezynfekcji rąk oraz założenia maseczki ochronnej.
  • Dozowniki wraz z płynami do dezynfekcji rąk rozmieszczone zostały ponadto przy wejściu do wind na każdym piętrze, przy wejściu restauracji oraz przy wyjściu z toalet w ciągu korytarza.
  • W recepcji zapewnia się możliwości zakupu maseczek ochronnych oraz płynów do dezynfekcji rąk.
  • Wywieszone zostały w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a  przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcje prawidłowej dezynfekcji rąk, z którymi prosimy się zapoznać.
  • Obsługa hotelu prowadzi na bieżąco dezynfekcję powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich oraz pomieszczeń toalet, windy.
  • Pościel i ręczniki dostarczane są w reżimie sanitarnym.
  • W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
  • Lobby bar pozostaje do dyspozycji tylko dla Gości hotelowych.
  • Wyłączone zostają z użytkowania (czasowo) pomieszczenia siłowni, gabinet kinezyterapii, sauna, gabinet masażu, sala rehabilitacji ruchowej, sala telewizyjna.
WARUNKI BEZPIECZEŃSTWA

Recepcja

  • Przy recepcji może znajdować się wyłącznie tylko jedna osoba.
  • Wyznaczone zostały strefy na oczekiwanie na podejście do recepcji w razie kolejki. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi – 1,5 m.
  • Recepcjoniści obsługują Gości w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach.
  • Lada recepcyjna dezynfekowana jest każdorazowo po odejściu każdego Gościa.
  • Przy stanowisku recepcyjnym dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk.
  • Sugerujemy naszym Gościom używanie płynu do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej.
  • Zachęcamy naszych Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Terminal płatniczy został zabezpieczony w folię ochronną i dezynfekowany jest po każdym użyciu.
POZIOM BEZPIECZEŃSTWA W POKOJU HOTELOWYM

Pokoje hotelowe

  • Po każdym kliencie przeprowadza się rutynowe sprzątniecie pokoju i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki.
  • We wszystkich pomieszczenia hotelowych przeprowadza się ozonowanie z użyciem profesjonalnego ozonatora-generator ozonu PRO-10G.
  •  Aby ograniczyć kontakt bezpośredni między pracownikami i Gośćmi – pokoje są sprzątane wyłącznie na życzenie Gości po zgłoszeniu takiej chęci w recepcji drogą telefoniczną pod numerem 50.
  • Wszystkie czynności sprzątające są wykonywane pod nieobecności Gościa w pokoju.
  • Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 16.00 w dniu przyjazdu do 11.00 w dniu wyjazdu.
  • Pracownicy działu housekeepingu podczas sprzątania wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki ochronne na twarz.
  • Zgodnie z wytycznymi GIS nie udostępniamy suszarek nadmuchowych.
RESTAURACJA I PRACOWNICY PODCZAS PANDEMII

Restauracja

Śniadania są wydawane w postaci Room serwisu. Pokoje hotelowe wyposażone są w czajniki bezprzewodowe, kawę i herbatę.

Pracownicy

Wszyscy pracownicy hotelu (housekeepingu) zostali wyposażeni w niezbędny sprzęt ochronny, w tym niezbędne środki oraz wewnętrznie przeszkoleni do zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi COVID-19.

NAJWYŻSZY STOPIEŃ BEZPIECZEŃSTWA I PROFESJONALIZMU

Postępowanie w przypadku podejrzenia zakażenia wirusowego

  • W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, należy niezwłocznie poinformować telefonicznie recepcję hotelu pod numerem 50.
  • Bezwzględnie należy stosować się do zaleceń personelu recepcji – skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub PSSE Sucha Beskidzka ul. M. Konopnickiej 7 | 34-200 Sucha Beskidzka, telefon:
  • 07:00-15:00
    33 8767 130
    33 8767-133
    33 8767 134
    33 8767 137
  • poza godzinami pracy
    510 855 280
    572 340 411

ZAPRASZAMY!

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania do nas, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 33 874 25 84 lub mailowo pod adresem: hotel@monttis.com.pl.

Mamy nadzieję, że wszystkie środki bezpieczeństwa zminimalizują prawdopodobieństwo pojawienia się jakiekolwiek ryzyka, ponieważ naszym celem jest zdrowie i zadowolenie naszych Gości

Z wyrazami szacunku, Dyrektor wraz z zespołem

  •